Megújul a PEUGEOT 308

Az új Peugeot 308 friss küllemmel, innovatív e-HDi mikro-hibrid technikával és optimalizált fogyasztással illetve CO2 emisszióval (98 g/km-től) érkezik

Új, finom vonalaival a márka legfrissebb stílusjegyeit viseli a Peugeot 308. Karosszériája az alatta rejtőző műszaki berendezés kontúrjait követi. A háromféle kivitel (limuzin, CC és SW) ezáltal modern eleganciát nyert, amelyet a fénydiódás nappali menetfény is illusztrál. A dinamikát és az emóciót a génjeiben hordozza a 308, rámenősségére az új xenonfényszóró titánszínű maszkja és a lejtőshátú kivitel exkluzív GTi kidolgozása utal.

Az útfogás és a vezetési élvezet etalonjának tervezett Peugeot 308 mércét állít fel a környezeti hatékonyságával is. Az 508 nyomában haladó, új Peugeot 308 innovatív e-HDi mikro-hibrid technikája, legújabb generációs STOP & START rendszere, és az 1.6 literes HDi FAP 112 lóerős Euro 5-ös motorja kellő bizonyíték erre. Már a belépőszintű motor is kapható robotizált manuális váltóval, sőt első ízben optimális vezethetőséget nyújtó teljesen manuális sebességváltóval is.

A mikro-hibrid technika mellett a következők járulnak hozzá a CO2 kibocsátás csökkentéséhez:
- Autónként átlagosan 25 kg-os súlycsökkentés
- 16 colos gumik, nagyon csekély gördülési ellenállással
- Optimalizálták a legújabb motornemzedéket (VTi, THP, HDi Euro 5)
- 0.28-as alaktényező a kis fogyasztású változatok részére – kategóriarekord!

Példamutató adatok:
- 98 g/km CO2* a 308 limuzin 1.6 literes e-HDi FAP 112 LE. BMP6 esetében – kategóriarekord (hitelesítés alatt, kapható 2011 nyarától, a bevezetéskor – 104 g/km CO2)

- Környezeti hatékonyságra optimalizálták a négyféle benzinmotorból (98-200 LE, az utóbbi az exkluzív GTi változaté) és a négyféle dízelből (92-163 LE) álló hajtómű-választékot. Már az alapkivitel – 308 limuzin, 1.6 literes HDi FAP 92 LE, manuális váltóval – is remekül áll, CO2 emissziója csupán 110 g/km.

Az új 308 méretei és felszereltségének nívója változatlanok maradtak; a karosszéria jellegétől függetlenül tágas és komfortos tér várja az utasokat. Hasonlót mondhatunk a legmagasabb szintet képviselő primer-, szekunder- és tercier biztonságról is.

Az új 308 világpremierje a 2011-es Genfi Autószalonon lesz, az európai értékesítés 2011 áprilisában kezdődik. Feladata, hogy folytassa a 308 család sikertörténetét, amelyből csaknem 900,000 darabot vásároltak a típus 2007-es bevezetése óta.

 


  • Új peugeot 308Új Peugeot 308
  • Új peugeot 308Új Peugeot 308
  • Új peugeot 308Új Peugeot 308
  • Új peugeot 308Új Peugeot 308
  • Új peugeot 308Új Peugeot 308
  • Új peugeot 308Új Peugeot 308
  • Új peugeot 308Új Peugeot 308
  • Új peugeot 308Új Peugeot 308
  • Új peugeot 308Új Peugeot 308